خرید ملک در آنکارا 2021【قیمت خانه در آنکارا + معرفی بهترین مناطق آنکارا】

Wiki Article

خرید آپارتمان ارزان در آنکارا از آمارهای سازمان آماری ترکیه TÜİK در مورد هزینه های مالی ساخت و ساز کاملاً مشخص است که این هزینه ها افزایش دو برابری داشته اند، زیرا طبق آمار رسمی هزینه ساخت خانه در ترکیه نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. سپس شما میتوانید با ارائه مدارک مورد نیاز و انجام مصاحبه، اقامت کشور ترکیه را به مدت یک الی دو سال دریافت کنید. شما با خرید خانه در ازمیر می توانید به راحتی پاسپورت و اقامت کشور ترکیه را به دست آورید و از حقوق شهروندی این کشور بهره مند شوید. آنکارا پایتخت و پس از استانبول دومین شهر بزرگ کشور ترکیه است. به این ترتیب، شما عزیزان می توانید با خرید ملک در ترکیه علاوه بر سرمایه گذاری مطمئن با هزینه مناسب، پاسپورت کشور ترکیه را که از ارزش بالایی برخوردار است کسب نمایید. بزرگترین پردیس دانشگاه آتاتورک در شهر ارزروم قرار دارد و یکی از مهم ترین مکانهای این شهر به حساب میآید و از زمان تاسیس تا کنون به عنوان یکی از بهترین مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی، شرق ترکیه بوده است. شما به عنوان مهاجر ترکیه اگر در بانکی حساب باز کنید (در حال حاضر تنها زراعت بانک اقدام به افتتاح می کند) می توانید از ویزا کارت یا مستر کارت بهره ببرید. ᠎Con te nt has  be en gener at ed  by GSA Conte​nt Ge ne ra​tor ​DEMO!


خرید آپارتمان در آنکارا

خرید آپارتمان ارزان در آنکارا در واقع، تشابه فرهنگی باعث می شود مهاجر سریعتر با شرایط زندگی قیمت خانه در مرسین جدید خود در کشور دیگر کنار بیاید و کمتر احساس غربت کند. مجموعه جینگوبینگو پس از سالها فعالیت در زمینه خرید و فروش در ایران و کسب تجارب غنی، تصمیم گرفت تا شروع به فعالیت در حوزهی خرید و فروش املاک کشورهای بزرگ و پیشرفته نماید و به همین دلیل هم اکنون قادر است تا تمامی نیازهایی را که مردم ایران برای اخذ اقامت یا مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی دارند را برطرف سازد تا بدون دغدغه و با خیالی آسوده به کشور مقصد سفر نمایند. دارند. با ما تا پایان این مقاله همرا باشید، تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید. آنکارا از جمله قدیمی ترین شهرهای ترکیه محسوب می شود و از این لحاظ می توان گفت که بسیاری از بناها و جاذبه های آن جنبه تاریخی دارند. بنابراین خرید خانه در انکارا ترکیه با حداقل قیمت یک فرصت استثنایی به حساب می آید و از طریق خرید خانه می توان از مزایای مختلفی از جمله اقامت در ترکیه بهره مند شد. شما می توانید در ترکیه بهترین ویلاها را با متراژ 400 متر با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کنید، در ترکیه قیمت خرید خانه بسیار پایین می باشد و شما می توانید four hundred متر ویلا را با قیمت میلیون لیر یعنی six میلیارد تومان خریداری کنید، به صورت متوسط قیمت هر متر مربع 9 میلیون تومان تعیین می شود.


خرید خانه در انکارا

کیفیت و هزینه زندگی در آنکارا ،در مقایسه با شهرهای دیگر ترکیه مقداری متفاوت است. پورساکلار(Pursaklar) جزء مناطق ارزان آنکارا می باشد. منطقه شهری پورساکلار و بخشهایی از کئچی اورن، یئنی محله و ماماک جزو محلههای حاشیه نشین آنکارا هستند. معمولا در کنار استانبول به عنوان پایتخت گردشگری، از آنکارا به عنوان پایتخت فرهنگی، سیاسی و حتی تجاری یاد میکنند. در سطح بالایی قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین شهرهای ترکیه شناخته می شود. جینگوبینگو به عنوان یک مجموعه تخصصی در زمینه خرید ملک در کشور ترکیه است که افراد جهت خرید ملک و سرمایه گذاری در این کشور میتوانند از خدمات مجموعه جینگوبینگو استفاده کنند. آزمونهای ورودی، شرایط و هزینه های تحصیلی در این کشور و بهترین دانشگاههای این کشور. در راهنمای سفر به آنکارا ، اطلاعاتی نظیر هتل خوب، رستوران های مقرون به صرفه با غذاهای فوق العاده، جاذبه های گردشگری با آدرس های دقیق را مطالعه کنید. ضمن اینکه، آنکارا پایتخت کشور ترکیه است که شهری صنعتی و پیشرفته می باشد.


از سری دلایل خرید خانه در این شهر صنعتی می توان به نزدیکی کشور ترکیه و همسایگی آن با ایران اشاره کرد که رفت و آمد را برای ایرانیان مقیم ترکیه راحت و آسان کرده است به صورتی که آنها می توانند در مدت زمان ۳ ساعت پرواز به وطن خود بازگردند. دولت ترکیه قصد رشد و توسعه همه جانبه کشور از طریق جذب سرمایه خارجی دارد. خرید آپارتمان در آنکارا ترکیه با قیمت مناسب رو به رشد است و در بین ایرانیان متقاضیان زیادی دارد. البته این قیمت در محلههای مختلف استانبول متفاوت است و برای اطلاع از قیمت به روز کافیست با کارشناسان ام تی سی هوم تماس بگیرید، یا بهراحتی از طریق گزینهی چت آنلاین (دکمه قرمز رنگ گوشه سمت راست پایین صفحه) با مشاوران ما گفتگو کنید. از بهترین شهرهای خرید ملک در ترکیه، آنکارا، استانبول و ازمیر میباشند. جاذبه های گردشگری آنکارا آنکارا، همان طور که احتمالا می دانید، پایتخت سیاسی و دومین شهر بزرگ ترکیه پس از استانبول است. البته چنانچه در مجتمع های مسکونی با برق و آب و گاز اشتراکی خانه ای را اجاره کنید، نیازی به مراجعه به اداره برق و گاز و آب ترکیه نخواهید داشت. این شهر از لحاظ آب و هوایی، فرهنگی، تحصیلی، رفاهی و …

Report this wiki page